2022年3月8日 星期二

消費消費劵

 又有消費劵,分期派,分期洗,真心興奮。

包括阿強。

“咁想我地專心消費,不如出糧出消費啦!我建議高官帶頭全劵出糧,以身作則。” 阿強說。
“最好佢地D消費劵唔止有限期,用唔晒既會喺份糧倒扣...甚至連退休份長糧都咁樣處理,兼只限本人喺香港使用,咁就一定可以確保愛國者留港建港,仲完勝美帝制裁!” 阿強繼續自言自語。
我唔敢想像。
“講到要推動消費,我仲有大把計:例如買國貨有稅退,買得多退最多,等國貨可以走出去,貢獻大灣區!”阿強開始得意忘形。
“車,而家D舖一係收早,一係執笠,我咪又係攞D劵黎買兩餸飯…與其話促進費,不如話幫補家計。”我說。
“…又可以叫D達官貴人捐D消費劵出黎抽,每日喺無記東張西望現場直播攪珠盛事…近排咪話打針既人仲未夠多嘅,咁不如每打一針送1,000消費劵,實谷得掂!家陣見個勢,話唔定長打長有,到時打針地方多過美沙酮診所,阿婆可以儲埋茶錢,咪可以見下個有茶飲先出黎既孫仔…希望到時唔使阿婆自己去攞位啦…” 阿強繼續疾走。
“醒喇阿強,講咁多無謂野,諗下點洗好過啦…”我跟阿強說。
“唔…我今次醒喇,諗住用八達通黎攞D消費劵,然後俾張咭我老媽子當家用…”阿強猶豫一會後答道。
“咁都得…伯母佢肯收咩?”我好奇問阿強。
“車,你話我知:俾消費劵同俾現錢,有分別咩?” 阿強斬釘截鐵說道。
我唔識答。

沒有留言: