2022年3月9日 星期三

廿年後的電話

 分手左廿年既前度男友,突然打黎,最後舊情復熾,結婚收場。

“如果我收到咁既電話,第一個反應會係懷對方賣保險、借錢,甚至報仇?”我說。
“念念不忘定死唔斷氣,都係一念之差…”翹姐說。“我係覺得呢廿年同個男人行埋既女人有D慘囉…"
“真係做戲咁做…"我說。
“你唔好話,其實個女人都好危險:廿年磨劍,結局美滿還好,大吉利是又離婚收場,情殺都似…"翹姐說著說著,不期然翹起二郎腿,吐一縷輕煙。
“就係嗰女人既啱啱離婚,正值人生低潮,突然遇番嗰個識於微時既前度。你話對方乘虛而入又好,想黎多次初戀無限美又好,俾佢痴心情場劍感動到都好,嗰下天雷地火,好難唔中…”我說。
“問心,嗰男人可以痴情廿年,係因為無住你廿年啫!”翹姐說。“嗰股潛藏左廿年既幻想突然浮面,咁鬼澎湃,真係無堅不摧。倘若個女人發覺得都嗰男人行唔到落去,邊有咁易篤得穿個男人既Bubble,到頭黎盞佢死Lur﹔就算篤得穿,嗰下爆炸力隨時勁過漏煤氣點火,炸到大家支離破碎…”翹姐又吐出一縷輕煙。
“男既停留喺廿年前既你,你就早已歷盡風塵,淨係呢樣野已經唔同步…”
“翹姐,呢個世界童話最賣紙,亦都好需要童話。”我說。
“童話呢D先易上癮,仲要係你上左癮都唔為意,到要戒既時候,點止嗰兩、三晚典床典席…”翹姐弄熄了煙,低頭望著手機,上掃下掃。
“寫得童話既人,點會天真?” 翹姐說。