2022年3月10日 星期四

緊急警報

我同阿強都認同,收緊急警報唔係問題,問題係嗰聲,失驚無神,好刺耳,根本就係電視台攞黎MUTE粗口既聲。

有大把音樂可以揀。
例如國歌,實無衰,無人批評,一聽個個起敬,專心恭讀,有效傳遞信息。
又或者獅子山下,雖則一聽就知大鑊嘢,但勝在夠溫和,長輩好受。
“我覺得可以用ICQ嗰”噢噢”,D回憶即刻返晒啦,成件事當堂Q晒…” 我說。
“個系統洗左咁多錢,查實可唔可以多D功能呢? 例如你無Do安心出行,手機就會突然長響,響到你Do為止?” 阿強話。
“係喎,仲可以用黎提你打針。你話有咩緊急得過打針?” 我說。
“仲有投票,係喇,一於響到最大聲,每隔一個鐘就BiBiBi,提你盡公民責任…”阿強說。
“但係用得太濫,就無咩嘢係緊急架喇喎…” 我問阿強。
“有咩所謂,你要睇緊急嘢,有咩快得過FB updates?”阿強話。
“不過講咩都假,我最想既係政府熱線嗰D接線生,個個手機都裝左呢D通報系統,一有人打入黎就Bi佢一Bi,每等多10分鐘就再Bi,打唔通就長Bi,Bi到有人聽為止,到時我唔介意等下…”阿強說。
講講下,突然間個電話又無端長Bi,嚇到我地兩個彈起。
“嘩,咩料今次!?”我即刻睇手機。
“哦,係提你唔好關左嗰聲效或者有咩改動,唔係聽唔到緊急通報喎…呢D就真係緊急喇!” 阿強說。