2022年3月11日 星期五

打波射空框

疫情期間,成個球場,就只得呢個四眼仔。

佢不斷走籃,不停投球。

即使個籃球架早就拆走左個框,得番塊鐵板。
但佢依然繼續走,繼續投。
“哥哥仔,無框你都照打? 你知係入波定中框咩? ”我問四眼仔。
我懷疑四眼仔早就留意到我 – 因為嗰場得我兩丁友 – 早前走籃時已經不時回頭望。家陣我咁樣一問,佢好似打左個突,索性停低腳步,成個人向著我。
“打左先講!” 四眼仔說,大汗淋漓。
“疫苗就話打左先講啫,無框點打波?”我問四眼仔。 “你唔好同我講D咩心中有籃呀…咩只在乎過程咁樣…”
四眼仔無即時答我,徑自回過身來再次走籃。一步、兩步、三步,成個人跳起,左手伸直,籃球擊中鐵板既黑間空格。
“做運動唔可以清零,至少可以幫我同病毒共存卦我估…”四眼仔開始喋喋不休。“難得可以自己一個霸晒全場,唔使同人爭波打,又唔會俾人嫌屎波,更加睇唔到D人點好波。只要嗰波喺嗰個黑色長方形嗰度,我就當入,就係咁簡單…”
“我就係見你咁都打得到好High,無停過…”我說。
“如果無框就唔打,好快就會放低唔打,覺得咁樣齋掟好白痴。之後時間一過,就會覺得自己反正無打咁耐,由佢算,結果最後丟低左…” 四眼仔說。
“咁你就靠憑空想像,繼續令你打波?”我問四眼仔。
“係卦…好似你平時見街度有人掘窿,仲會圍住D阿叔喺度眼望望,仲要望極都唔肯走,好似真係發現到D咩咁…嗰D阿叔日日百無聊賴,唔係飲茶足棋就係賭馬,但係一見到佢地對住個窿都可以左𥄫右𥄫,我就會諗:如果做人去到咁既年紀都可以咁有好奇心,又幾好喎…”四眼仔說。
“車,你鬼知D阿伯點解咁鐘意望住窿咩?又關打無框波咩事?”我問四眼仔。
我仲未問完,四眼仔已經又一個走籃,迅從著地。
“有無嘢望,有無框打,都係要俾D想像,咁個人先可以keep going。向前行又好,原地轉又好,仲之就keep going。” 四眼仔說。
“原地轉,咁咪即係無郁過?”我說。
“咁你咪當自己係個陀螺囉! 嗰下以為自己原地X轉,話唔定其實已經去到好遠呢!” 四眼仔說。“係喎,同你吹左咁耐,識唔識打波既你,呢度得你同我,有無興趣打番場?”
“吓,無晒框,點分勝負呀!”我笑著說。
“當有框、當入波咪得囉,X求其啦,最緊要keep going!” 四眼仔說。
結果我地兩個人打左成粒鐘。
我話和。
佢話佢贏。
我話係我擺明讓佢。