2022年3月8日 星期二

清零

 Omicron繼續肆虐,身邊人無人不中,包括阿強。

“我身邊,十個有七、八個中,都要在家隔離﹔個個中招在家隔離,仲使鬼禁足?”阿強問。
“係,咁既時勢,雖不中,亦不遠矣…”我答道。
“講到中招咁大鑊,其實係咪應該調番轉捉晒你地D無招既人黎好好保護? 只准俾中招既人返工、出街,經濟咪復蘇囉!” 阿強說。
“咁攪法,真係唔知點清零…”我問阿強。
“我地清零係叫 “動態”,咩叫動態? 就係去到咁上下,當中招既多過你地D未中招既,到時清零就係清你地零啦。人人都中,嗰個就唔係叫疫情,叫新常態,新新下就係常態,再過幾日咪就係自然現象囉。” 阿強話。
阿強繼續喋喋不休:“你以為外國嗰D叫 "共存"? 講到尾咪係唔在意你中唔中、幾多人中,中晒都無相干,放任清零,清走晒你D無中招、係都要載口罩既人囉! 所謂共存、動態清零﹐最後一定殊途同歸,你話疫情嚴峻,我話形勢大好,做到衞星田日產萬斤就是讚!"
“你係咪病到傻左呀,強哥…”我問佢。
“你就傻?!我而家喺竹篙灣,不知諗通左幾好多野…你諗野就係弊在唔夠動態…”阿強說。

沒有留言: