2022年3月12日 星期六

搵錢捐烏克蘭


超市連M巾都一掃而空。
我好感動。
直覺令我相信:D 巾係俾人掃黎,捐晒去烏克蘭。
有咁既聯想,全因我放工時經過地鐵站,見到聯合國既燈箱,話烏克蘭有人道災難,刻不容援,需要我既捐助。
嗰度呢刻需要你既調停,你竟然仲醒起要我既捐助。
原來,我係聯合國眼中係咁重要,直澄國家元首一樣。
廣告無講係咪好似資助兒童咁,每日兩三蚊,就夠個第三世界既細路買跑車、大食大喝。
但係家陣打仗,我投資損手爛腳,兩餸飯都要當兩餐飯。
場仗早打完,經濟早D恢復,我荷包鬆番,就有錢捐。
但係我諗諗下又覺得有D慚愧,喺香港就話好多野唔到我理,但係我同歐洲人同屬地球村,點可以咁冷血。
所以我拿拿聲上網,睇下外國有無開盤邊個國家WIN,發現原來最好攻陷既城市、邊日攻陷、邊度受襲、邊日會有和議、領袖下場係點,都有晒彩池賠率,資料詳盡到極。
局劫瞬息萬變,我但憑一顆熱心,拿拿聲花左一晚通頂研究,愈睇得多新聞同資訊,愈係心酸,成件事就變得更刻不容緩。
終於揀定左買咩。
亦決定左買幾多。
閤埋眼,㩒個掣,個心只望速戰速決,早早派彩。
話晒刻不容援。
我肯定,無論結果如何,都對烏克蘭有利。
算係盡我綿力。

沒有留言: