2022年3月14日 星期一

一人堂食

 https://www.facebook.com/%E4%BA%BA%E9%96%93%E5%81%B4%E5%AF%AB%E5%B8%AB-107964178502298/?ref=page_internal

朋友係"獨家村",對晚市禁堂食極度不滿。

朋友說:"我有個諗法,比禁晚市堂食好,起碼可以幫補到D食肆…"

"疫情咁樣,可以唔禁堂食咩?"我問。

"得,就係每張枱只可以坐一個人,咁樣一定好過晚市堂食全禁!"朋友答得非常堅定,有三個感嘆號。

"?"我問。

"你諗下:疫情之前,我呢D孤客,夜晚食飯,唔係要同人搭枱,就係俾人左趕右趕瑟縮角落﹔家陣有疫情,你俾枱枱只坐一個,一黎人少,二黎坐得疏,三黎我地可以堂堂正正、光明正大咁堂食,唔使再受歧視,老細又有錢袋頂住個雞頭,係咪好呢你話!"

朋友激動地答。

"咁又係,少客好過無客…"我嘗試搭嗲。

"緊係,買番屋企自己食,喺嗰度又自己食,點解唔俾我一枝公堂食…"朋友回覆。

"但係咁樣會唔會等好耐呢?等得耐,咪又係外賣算數…"我嘗試提出疑問。

"你份人可唔可以唔好咁膚淺呢食飯,唔止醫肚咁簡單,佢係一種生活態度…"朋友反駁。

"迫不得已都係一種態度?" 我心諗。

"我相信好多人都好似我咁諗,We are not alone…"朋友答。

然後佢SEND張佢食緊既飯盒幅相俾我。

直至我SEND番個雙眼心心既mojie俾佢,

佢先肯介紹完佢個兩餸飯。


沒有留言: