2011年6月6日 星期一

人間異境

鎮壓的,嚴陣以待,杯弓蛇影﹔抗爭的,反而闊佬鬆容,或冷靜,或歡暢…
叫警察冷靜?係呀,我地玩下之嘛,阿sir你咪認真啦,你唔郁我,我唔會胡黎,大家好來好去嘛。你又有得交差,我有發聲成功,何樂而不為?冷靜d啊你,我聽日仲要返工架! 我呢世都未聽過受壓迫既人會叫剝削者冷靜,真係人間異境。

2 則留言:

匿名 提到...

其實我們有沒有一份完全六四死難者名單呢?如果沒有,那為甚麼不去做一份呢?在两次大戰,歐美聯軍陣亡將士,在各地之國殤墳場都有一份完全名單,使他們名留青史。空談平反六四又不知死難者是誰,反眏中國人的思維,祗尚空談,又不願去做點實際工夫,都是柴哇哇,做SHOW 吧了。

匿名 提到...

天安門母親不是一直去做一份六四死難者的名單嗎? 她們面對的打壓, 以及死難者的家人面對的打壓, 正常人會完全感受不到嗎?