2010年5月2日 星期日

唔好杯葛商台

唔好杯葛商台,因為仲要打電話上去鬧爆佢。

轉而杯葛商台所有贊助商 係我既話,我會去信饑饉三十既主辦人,要求佢地唔好再同商台攪! 去信無線,任何商台DJ有份既節目,我地都杯葛! 仲要求政府再新審核商台牌照,乘勢催促政府開放大氣頻道! 無錯,係有D殺錯良民FEEL。 但係商台主政者擺明欠打,咁我唔向廣管局投訴你,我向所有商台贊助商投訴你,商台賣咩我都杯葛!凡係商台的敵人,就係我地既朋友!睇下邊個驚邊個囉!

一句講晒,唔嚇商台,點迫到佢搵黃永、甚至俞琤祭旗,看似無章的手段,其實是對點攻擊。何況今次商台出事,亦唔係單單黃永既問題,而係整個管理層既問題。既然機構係禍源,就要朝機構打。一個黃永炒不足惜,最重要係令商台從此忌憚民意,明白民意不可違。呢個先係重點。喺呢件事上面,我好樂意民粹。

沒有留言: