2010年3月24日 星期三

回應 - 我思故我在中的匿名

匿名:

1.如果有真公投,駛咩變相公投?無錯,呢個係補選,但有公投既象徵意義。當然觀點與角度唔同,你覺得係公投就公投,補選就補選。由始至終,補選都係一個變相公投,係一個非正式公投,呢樣係公社承認。人家話係變相公投,你就當正佢講到真公投咁批評,純粹一廂情願。
2.你如果咁渴求真公投,有先肯去投,請問你呢十二年黎有無嘗試爭取?你有無做過任何野去爭取一個真公投呢?定係你都係還望有人爭取個真公投俾你飯來張口呢?
3.好呀,你話叫公投就唔合法,咁我叫番普選,唔通又突然間合法番?公投,係一個個人既主觀投射,無法定地位,無法律效力。大家攪公投,不外乎為左佢既象徵意義,等全民有個發聲既機會:補選既形式有合法不合法,但象徵意義就無所謂合法不合法!
4.何況,基本法無公投法,唔等於公投係違法!基本法夠無話嚴禁講野唔經大腦,唔通你而家又犯法?
5.你唔要吹氣娃娃,敢唔通想有個真美女自動送上門?好,你唔要吹氣娃娃嘛,究竟你知唔知道自己想要咩?明唔明咩野都要靠自己爭取?
6. 而家唔係公社單方面宣佈推行真普選,佢地既議題有"盡快"二字,是一個訴求地區普選而已。我要求我父母俾我有機會自立,唔通等於同父母斷絕關係
7. 中央一直都係連條毛都唔想俾你,仲想望吹氣公仔?明味?
8.政權係僕人民係主,中央都同意。家陣你竟然將僕當老闆自比員工? d稅唔係我地俾既咩?你奴性咁深我點幫你?
9.如果阿爺唔驚公投,何來舖天蓋地思覺失調既攻訐?你講得啱,你阿爺未驚過,既然未驚過,仲咩要承諾你以後有普選呢?佢話無就無,六十席中央委任,駛怕你?
10.係人都知中央拍板,我地只係想公投話俾拍板人知,我地有意見想講,想中央聽到,有咩問題?
11.就算你當佢係補選唔係公投,你都有公民責任去投票。你話浪費一億,請政治助理副局長時,你去左邊?攪維港星匯時,你去左邊?買疫苗吽臭時,你去左邊?花錢教公務員用msn/facebook時,你去左邊?
12.有d人,文唔詳睇,理解又半桶水,留言但求自說自話發表偉言,無心逐點討論。網上有三種留言者:MADMAN、SMARTASS同CYNICAL,匿名你實至名歸。

50 則留言:

匿名 提到...

您好,在下是閣下所指的那位實至名歸的匿名人。
首先多謝你的詳盡回覆。
深見閣下義憤填櫻,亦忍不住要向閣下說聲佩服佩服,面對義憤填櫻的閣下大人,論實至名歸,在下自愧不如,不敢當不敢當。

閣下義憤填櫻,本人明所以,真的好明,唔好以為我唔明。

本人只是想向義憤填櫻的閣發出一些與閣下觀點不同的個人意見,卻換來MADMAN、SMARTASS同CYNICAL的猜疑,
本人為了尊重閣下(但不代表同意),當然不會再與閣下雞同鴨講,
惟有最後謹祝閣下義憤填櫻,
身心放鬆吧!
本人在下眼睛不及閣下雪亮,
起碼,我仍是會尊重閣下老人家義憤填櫻的一切一切!祝安康!

至於本人是不是飯來將口,等美女送上門之人,如果有,我又唔驅呀?
無,我亦唔恨,所以,咪唔去爭取囉,明未?

匿名 提到...

閣下自覺要自立,並不要求與娘脫離關係。
這一點,在下明,真的很白。

閣下又豈知,你的娘娘不許,仍覺閣下是嬰兒,要將奶頭及奶向你的咀裡灌呢!

13年了,閣下嚷著了13年了,
娘娘不是聽不見你的聲音,
已是聽過後,依然啋你都傻,
繼續將奶頭與奶塞向你咀呢!

如今的一個所謂變相公投,
只是一個升了級的咆哮,我要自立的方式而已。

娘娘即使聽了,明白了,
但一聲不許,你又耐娘娘何乎呢?

難道娘娘多次跟你說請等請等請等等,
你聽不見嗎?

娘要你等,你豈可不等,
娘要你等,莫說13年,就算30年,50年,
100年,1萬年,小子也得要等呢!

以變相公投發聲,你豈之娘不聽,
查實娘早已聽早已知,
卻只是不准不准還不准呢!

匿名 提到...

義憤填櫻的閣下大人:
補選,搞咁多野,原來係為左果個所謂既象徵意義,等全民有個發聲既機會,象徵意義就無所謂合法不合法。

唉,就係為左個象徵意義,就要豪洗1億幾。

算啦,我鐵定不參加補選,你由我啦。

1億幾就1億幾啦,
只要多幾宗天價豪宅買賣,
個股市興旺D,收印花稅會好快搵番番黎。

同志們,努力(搵錢交稅)呀!

嚴櫻 提到...

放心 匿名
你叫得我大人,你就信我,你絕對當得起。你"不敢當"同你"係唔係",係兩回事。就同公投一樣。

我話有d人,唔係單打你。咁當然呢d又係同公投一樣,你覺得係就係,唔係就唔係。

意見多元,有正有反,閣下慣左猥自枉屈句句抬舉他人,而我就有碟話碟有碗話碗錯就樂應,兩個都啱,呢d又係同公投一樣,睇你點睇,無話絕對。

你恨定唔恨,亦無關啱定唔啱,我覺正常。呢d又係同公投一樣,有人可能話你甘做附庸奴才但求溫飽,有人又話你理性務實冧盡中央,無分對錯。

阿媽唔肯,猶當孩兒係細路…你想像一下,阿媽明知你人三十歲食得飯,但係變態到要你繼續啜佢胸口飲人奶。你嗌下一句想話食飯啫,唔通咁都有錯?唔通就係得我錯,阿媽無錯?唔嗌,阿媽就以為你真係好鐘意飲人奶,要你成世食﹔嗌左既話,起碼可以搏阿媽(如果係愛你緊你)俾粥你食。如果佢嗌完都仲夾硬餵你,仲要加把喺勁大庭廣眾tim,你敢話你連阿媽都反面?
係咪阿媽唔聽唔講道理,你就咩都唔做?如果你覺公投多餘,當年反對廿三條成功七一遊行阻得廿三於一時,唔算係一個小成咩?
唔俾就無,咁唔通你覺得當年六四學生係自己攞黎,抵q死?

我真係好有興趣聽你點睇六四。

歡迎你常來,我係講人話,無理由會雞同鴨講。肯留言係好事,多睇blog多聽多元意見,你人會明目好多。不過論安康,你無欲無與世無爭獨善其身,一定安康過我。仲有,閣下一定係鍾情父母之名媒妁之言新抱阿媽揀既人,咁樣少好多拍拖被撇被飛既煩惱,心理都會舒坦過我!我羡慕你都黎唔徹!

匿名 提到...

想澄清一點,
閣下在回應的第2點說:
你如果咁渴求真公投,有先肯去投,請問你呢十二年黎有無嘗試爭取?你有無做過任何野去爭取一個真公投呢?

在下懇請閣下要清楚一件事,渴求真公投的可能是閣下。說實話,真公投,在下實在未如閣下所指的渴求。

在下只是說:有真公投,在下會去投。

上面一句說話是指,有真公投就去投,沒有真公投就不投。

一點也沒有閣下所指的什麼渴求真公投的個人反射呢。

另外,在回應中的第8點,
所指的政權係僕人民係主,中央都同意。

在下亦有不同看法,中央係同意,
但係無話個要即刻俾你實施。

民主人士唔等得,(等左13年啦大佬,仲話我唔等得)要中央盡快,你估中央唔知咩?

我咁LULU都知啦,中央係唔俾住唔俾住唔俾住唔俾住唔俾住,明未?

你要如熱鍋上的螞蟻地跳跳跳,
中央都係果句,等等等等等等等等等。

明無?

五區小子以假總辭去引發一個所謂有全民發聲意義的假補選,

連我咁LULU都睇得出,中央豈可不知,
669億都豁得出去,就唔爭在呢1億幾啦!

你要玩,咪由你玩囉,
(我申報,我不會亦不願陪你地玩)
反正你地遲早都要早抖啦!

匿名 提到...

Descartes :

1. 除了清楚明白的觀念外,絕不接受其他任何東西;
2. 必須將每個問題分成若干個簡單的部分來處理;
3. 思想必須從簡單到複雜;
4. 我們應該時常進行徹底的檢查,確保沒有遺漏任何東西。

http://www.hfu.edu.tw/~huangkm/ration/RULES-sum-ch.htm

1.「五區總辭,全民公決 」如果成功,則是中華人民共和國建國以來,首次在行使主權的地區,有人民透過民主程序,對全國最高權力機關的人民代表大會的決定提出不同意見,

凸顯人大常委違反憲法第二條「 一切權力屬於人民 」及 第三條人大「對人民負責」的規定。

2. 眼見祖國的維權人士,異見份子,只因用言論或行動捍衛良知及爭取公義,一一身受國家機器的暴力威脅,身在香港的中國人,在沒有暴力威脅的環境下若仍故步自封,實愧對內地這一群仁義之士。

3. 五區總辭, 全民起義, 解放納粹香港

http://www.youtube.com/watch?v=a2t0AQOWkXM&feature=youtube_gdata

http://www.youtube.com/watch?v=EkXMmaaRxqI&feature=youtube_gdata

嚴櫻 提到...

匿名:
公投既議題係"盡快",唔係即刻要。

我亦都無權勸你參加迫你參知,講唔上"由得你"。你申報與否,係無關大局。

我知中央係唔俾住,咁點解中央唔開心見誠講俾香港人聽,點解"唔俾住"?話唔定香港人會受喎!你早講,港人受,分分鐘公投都唔使攪,慳番一億tim。淨係識講循序漸進,但係連個序/時間表都攞唔出,點解呢可?大家中國人嘛,有咩擔憂怕咩攞出黎傾?

我知你早就瞓著左,迷迷濛濛,當然唔願俾我地呢d人嘈醒啦。怪就怪我唔甘心長眠。你都識話699億都洗得出,唔知你記唔記得當日公、社兩黨有份阻呢699億拋落鹹水河呢可?"五區小子以假總辭去引發一個所謂有全民發聲意義的假補選",點解你會話呢個係假補選呢?

不過你既然唔在意,又何必咁認真,申報咩申報咩?呢度中共唔會監視,你喺我呢度表忠無獎架喎。你都明估我地要早抖,又何必要訓下醒下咁難委自己呢?,你抖,不如就真係認真咁抖,唔使十五鐘後醒一醒,半個鐘後諗到D咩又醒一醒,睡眠質素唔好,身體欠安就唔好啦

放心,你要對自己既表達能力俾d信心,唔駛下下問明未既。我雖然係愚,但你講d野都唔高明,再愚都明。

匿名 提到...

至於六四,死者已而。
唔講喇,我既不在場,
又唔知頭唔知路,咩都唔知,點講呀?
縱然閣下大人有興趣聽,
惜本人真係恕難奉陪喇!
我無人性,無血性,更加無記性,
興趣係搵錢,嗜好係發花癲,
減壓方法都係發花癲......
今天有幸到此一遊,與大人開懷交談,
實是小人小幸,猶如中六合彩30蚊安慰獎矣。

祝義憤填櫻義憤填櫻!

匿名 提到...

哦,原來公投既議題係"盡快",唔係即刻要。

哦,你知中央係唔俾住,
不過,你條氣唔順(義憤填櫻),
係因為唔知點解中央唔開心見誠講俾香港人聽,點解"唔俾住"?

哦,你條氣唔順(義憤填櫻),
原來唔係因為中央唔俾住,而係因為中央欠你一個唔俾住既開心見誠的合理解釋......

哦,你條氣唔順(義憤填櫻),
原來係你唔滿意中央既是是旦旦既解釋同敷敷衍衍既態度,
淨係識講循序漸進,但係連個序/時間表都攞唔出,點解呢可?大家中國人嘛,有咩擔憂怕咩攞出黎傾?

不過,中央都叫左你地等等等等等等等等等等等等等喎,你地等得唔耐煩,就問人點解,你地又差能住人咁多東東西西,
中央又繼續你地有你差能住,唔理你地咁多,
所以,你條氣就繼續好唔順咁繼續日日夜夜地義憤填櫻喇,

義憤填櫻,為義憤怒而填櫻者,

本人深表佩服佩服!

(我俾條女話飛就飛我都無得問點解啦!!!!!)
(知到點解又點,都係要俾條女飛啦!!!!!)

匿名 提到...

我無人性,無血性,更加無記性,
興趣係搵錢,嗜好係發花癲,
減壓方法都係發花癲......

哈哈 講得真好 不過講漏左 你阿媽係食左過期避孕丸 先生左你出來....下次記得講埋啦

vv

匿名 提到...

vv,
大家心照咪算囉,
下下都要人講到咁白既啫,
真係衰鬼得過你啫。

我娘娘生我果時,
係天賜娘娘厚禮矣。
(兒女成群,皇天庇佑,SEE!)

匿名 提到...

小明天天嚷著要取回屬於他而卻又被媽媽保管著的利事錢。
不經不覺,13年了,小明自覺已是成熟,媽媽理應要將利事錢還給他。
誰知媽媽依然不理會小明。
小明好嬲好嬲,每天都示威,抗議媽媽不還他利事錢。
在媽媽眼中,小明還是小明呢?
兩個不同的出發點。

阿伯 你有冇 記性同邏輯呀?
佢阿媽係咁講 小明到你10歲果時阿媽就會比返你,舉例都未識 睇多的書啦~~

仲有 你投唔投票 係你自己的事 使乜係到呱呱叫 小你一張票岩岩好 唔使比地方你發花癲 . 你有冇智慧去明白呢句話丫? 哈哈大笑

櫻兄 係我呀 vv 明啦

匿名 提到...

清清醒醒做憤櫻
混混噩噩吃豬血

我天天傻下傻下
吃下屎痾下飯又一天

天下不公不義何多矣,
笑看風雲變色時!!!!!

清的醒不了,
混的噩不了。

哈!

匿名 提到...

小DeeDee,
就算小明阿媽講多話囉,傻仔?
你娘娘天天贊你乖,同一道理?
媽媽,爸爸,你我她他,天天都在說大話,
誰的咀咀會吐真言呢?
媽媽說,你信!
媽媽說明天自由明天再有明天,你都是繼續信?
錢在媽媽手,哈!

真的傻不了!

哈!

匿名 提到...

阿伯 係咪唔識答呀?

vv

匿名 提到...

vv小DeeDee,
你究稱投票未呀?

匿名 提到...

阿伯 你真係老糊塗 讚 同 承諾 都唔識分
怪不得你 發花癲..哈哈

vv

匿名 提到...

vv小DeeDee,
你笑阿伯呀?!。
阿伯發癲你都笑!!!!!
小心(JJ會變短阿)喎!

匿名 提到...

vv小DeeDee,
你究稱投票未呀?

要幾多歲架?....阿阿伯 唔該你話我知啦

vv

匿名 提到...

小心(JJ會變短阿)喎!
喂喂喂 阿伯先會變短哦 咩你老師冇教你?

vv

匿名 提到...

阿伯同你講:
小木偶講大話,鼻子會變長。
vv小DeeDee笑伯伯發花癲,jj會變短,OK?

匿名 提到...

阿伯同你講:
vv小DeeDee你心智未熟,不宜投票,OK?

匿名 提到...

阿伯 咁深奧 我唔明架

vv

匿名 提到...

vv小DeeDee你心智未熟,不宜投票,OK?

哦 好啦 咁我只有同你一樣 你太老 也不宜
我倆只有係到 呱呱叫 啦 ok ?
伯伯 ?

匿名 提到...

(OH!低能兒一名!)
一個法定年齡滿18歲的低能兒,可以投票嗎?
為了保障投票權,應該是可以的。
然則,一個低能兒投票後,
咪即係等於當選既議員,
是由一位及或眾多位低能兒選出的議員,
他/她船即就成了低能兒的代表議員了。

(我從不歧視低能兒,因我也是低能兒。)

我是低能兒,我想不通想不明,所以我不投票矣。SEE!

匿名 提到...

vv小DeeDee:
或者可以咁講,我倆一齊Q埋雙手,
坐你屋企,MOK下花生,飲下益力多,
睇下電視,上下網,
你番下學時,阿伯我足下棋,R下痕,
開開心心咁等運到,OK?

匿名 提到...

他/她船即就成了低能兒的代表議員了。

講得好 咩你唔知有功能組別,阿伯 你好似好老哦 唔好發瀾渣 小心身體..

vv

匿名 提到...

阿伯身體OK呀,
又堅又壯,多謝關心呢!

匿名 提到...

後生仔:

功能組別,裡面有好多達官貴人,
有權有勢又有錢,阿伯好敬重佢地嫁!

香港,一定要俾佢地揸FIT嫁,
工人會偷懶,係要俾D有錢人揸住黎FIT下FIT下先肯做野嫁。知無?

功能組別係唔可以廢除嫁,明無?

匿名 提到...

伯伯 你有老花? 我講咩你好似睇唔明 我緊係知有功能組別啦 太深奧比喻 你就唔掂 仲話
身體OK呀,又堅又壯,?

我地都係捉下棋算啦 我而家係 新浪捉緊呀 你開左戶口 話我知 我壤你車 啦~

vv

匿名 提到...

vv小DeeDee:
阿伯同你吹水咁耐,
連阿伯我都未知邊句真邊句假喎,
阿伯係樹發花癲,難得你又陪我癲。
阿伯話要捉棋,難得你又開盤棋去壤我車,
真係好仔真係好仔。
小DeeDee:
阿伯要同阿婆去買餸,要佩阿婆呀。
你第四代定第五代呀?
去同你代代的朋友玩啦。

阿伯都幾鍾意你,
你鍾唔鍾意萬寧妹妹呀。

阿伯請你食七彩波板糖,慢用。

匿名 提到...

vv小DeeDee:

阿伯同你講左我係低能兒,你唔記得?!。

你同我講功能組別既野,我低能嫁,

咪知幾多講幾多囉。

我再講多次喇。

(我從不歧視低能兒,因我也是低能兒。)

我是低能兒,我想不通想不明,所以我不投票矣。明無?

功能組別,裡面有好多達官貴人,
有權有勢又有錢,阿伯好敬重佢地嫁!

香港,一定要俾佢地揸FIT嫁,
工人會偷懶,係要俾D有錢人揸住黎FIT下FIT下先肯做野嫁。知無?

功能組別係唔可以廢除嫁,明無?

vv小DeeDee:

你唔好淨係掛住去聽自己想聽既野,
咁樣係追唔到女嫁!。

匿名 提到...

嚴櫻 兄,
相信睇佢同我對話 都知佢係咩人種...
輸打贏要的'表表者'

vv

匿名 提到...

輸打贏要----

哈!不就是從五區小子那裡學會來的囉。

為了贏,假總辭,假補選,假公投。

哈!

明明係弱雞,唔夠票係手,

鋪鋪都輸俾功能組別,

唔夠票,輸左,

唔忿氣,玩假總辭...

玩假全民表態...

佢地真係變態...

哈,好一個輸打贏要...

匿名 提到...

後生vv仔:

阿伯講你知,
阿伯又堅又壯,
係指,阿伯係功能組別既中堅份子。

阿伯見個立法會,鋪鋪都係功能組別話事,
都不知幾高興。

有D野,你地唔夠票,輸左,又唔服。

唔服個議會規則,又唔服輸左俾多票既功能組別。

想用假總辭去將功能組別廢除,真係妙想天開。

譚耀宗拉大隊走人,五區小子連宣讀辭職原因都唔過俾過你讀啦,根本就已經輸到仆直。

我份人好簡單,跟紅頂白一定有運行。

假總辭假補選假公投假發聲去爭取普選以廢除功能組別,低招d喎。

哈,發你個春秋大夢。

阿伯我又LULU又低能都知啦!

哈!

匿名 提到...

"至於六四,死者已而。
唔講喇,我既不在場,
又唔知頭唔知路,咩都唔知,點講呀?"

真係無得頂

閣下出世嗰陣,雙眼矇矇,唔知頭唔知路,在唔在場都話唔準…淨係知眼前個女人一直話係自己阿媽喎…點解肯定佢係阿媽?咩都唔知,點講呀?佢話係咪係囉,反正生者已而,佢又肯養自己,認係阿媽有食有玩就得啦!問d咁問題,點講呀?嗰女人反正都無話唔係!佢話唔係先算啦!

匿名 提到...

點解d人一路自認低能,點解又一路講唔停?既然認低能,憑咩仲長篇大論?你一邊認自廢up,但點解又一路唔肯收聲?一路叫人大爺,但又講多過人,淨係匿埋喺度等人回覆。你都願喺人前自認低能,講咩都唔會企得穩,咁仲嘈咩?參加公投啦!

匿名 提到...

哈!真有趣!食完飯飲完湯番黎,多左幾位朋友陪我癲,真係多謝大家俾面!

櫻哥叫義憤填櫻,深受大家愛戴!

我初黎步到,取號低能老人。

無法子,低能既野。

好多都無得解,要講起想黎,

停唔到口,D口水係咁話要流,

請各位叔伯兄弟同櫻哥包涵。

我本低能,不過有時又低唔晒,

有時低低下,又醒反咁,

有食藥架,不過都係幫唔倒幾多囉,

望大家見諒見諒。

四海之內皆叔伯兄弟也,

政治立場不同,也可風花雪月一番吧!

你地唔係真係想我早登極樂叫我滖呀!

然則,我是低能,亦是你們不受歡迎的異見人士,但你們真的要......

呀呀呀!娘呀!點解我低能得咁精靈呀!

多謝娘娘呀!

娘對孩兒說:寶貝兒,低能而快樂不更好嗎?只要你能活用我思故我在,你就唔會咁低能矣。

孩兒謹記娘娘教誨,我思故我在,有意思有意思。

匿名 提到...

上面有位朋友話我無我無得頂,真係多謝晒你,過獎過獎。

我出世個陣,真係唔知頭唔知路嫁。
總之,有個女人肯認頭,俾奶我啜,
幫我換下屎尿片,就係我娘娘喇。們

我娘娘奶奶OK多嫁?

縱然我低低地,我都生活得很快樂呀!

匿名 提到...

上面上面再上面果位朋友:

笑死,你叫低能老人去參加公投!?。

一睇就知你睇唔明低能老人D野。

低能老人低能而立場堅定地話唔去玩假公投。

上面上面再上面果位朋友,

唔係化,你叫低能老人去玩假公投?!。

你都比低能老人更低能,

低能老人一定唔會啋你,

啋你果個都真係低能的。

匿名 提到...

7.54分 匿名, 唔使講咁多 上面上面 xxxxx果位 匿名, 講幾多分鐘果位就得, 明白未呀
醒目的啦....
vv

匿名 提到...

vv:
多謝回覆及多謝提議。
閣下有所不知。
醒目D啦,可能係汝的特點,可能係所追求,
亦可能係汝所喜歡他人也如你醒目,
我明?

然則,
吾所追求的是開開心心,是是旦旦,
但求我思故我在,自己開心就可以了,
別人如何,怒難......

vv多次陪小人發花癲,小人實在感激,
送你一排朱古力以表謝意。

各網友:
本人癲癲傻傻,低低能能。
難得有朋友回應指點,本人真的十分多謝。

縱然大家從未見面,
在此部落相遇亦是緣,
或許本人言行思想不是閣下的CHANNEL,
然櫻哥對本人多番包涵,
本人實要再次感謝。

縱然大家政治立場,(你愛民主,我愛自主)
行事為人很有分別,(你愛醒目,我愛木獨)
有云:若要人似我,除非兩人個我。

以上純屬個人單方面私人分享,
感謝閣下抽空閱畢,謝謝。

低能老人上

匿名 提到...

please also see 毓民's comment. . .

《青台友香聞》訪問黃毓民 Part 6/8

http://www.youtube.com/watch?v=wlI1_ZMqK6U&feature=related

匿名 提到...

Reference :

Desacrtes--Rules for the Direction of the Mind

引導天賦的規則--( 在對真理之尋求中, 用以引導天賦之有用, 而清晰的規則 )

1. 規則一:研究的目的, 乃是要給予天賦 (ingenij )一個引導方向, 讓它對於所有顯現於它面前的東西, 都能形成堅固、真實的判斷。

2. 規則二:真正要關心的對象, 是那些我們的天賦能夠獲得確定無疑的知識的對象。

3. 規則三:對於我們研究所關注的對象,需要研究的不是其他人所想的, 或者我們所臆測的,而是我們能夠有清楚、明顯的直觀的,

或者我們能夠確定地推論的:因為, 這無非就是科學所要獲得到的。

4. 規則四:為了研究真理,方法乃是必要的。

5. 規則五:一切的方法, 都存在於對事物的安排、處置上,使得心靈能夠穿透,而發現若干真理。

這條規則, 我們要特別注意堅守住,倘若我們要逐步地將複雜、隱晦的命題, 引導向較為單純的命題,

並倘若我們希望, 從所有最單純的命題的直觀開始,順著同樣的步驟、層次,提升到對其他事物的知識上。

6. 規則六:為了將最規則單純的事物, 跟較為複雜的事物區分開,並將之井然有序表達出,

我們應該專注, 在每個系列事物中 最為單純的,從中演繹出某些真理,也應當觀察到, 其他事物怎麼樣地 有別於最單純的事物。

7. 規則七:為了讓知識完備,每種單一的事物,只要跟我們的目標相關,就應當放在連續, 而不中斷的思想中加以考察,而歸入充分有秩序的條理羅列之中。

http://www.hfu.edu.tw/~huangkm/ration/RULES-sum-ch.htm

匿名 提到...

Wow, the economy's really that bad that all you 五毛黨 are getting desperate for more pay, huh?

And I wonder how come this place has became so lively, turns out it's all you 五毛黨 struggling to earn a living.

嚴櫻, show these people no mercy. They are least qualified to talk about their freedom of speech being infringed when they themselves are slaves for a system that denies freedom of speech.

匿名 提到...

多謝上面,上面及再上面,三個朋友的意見分享。
我是低能老人呀,又係我。

綜合上面上面及再上面的三個留言,本人有以下小小小小小小的回應:

1.多謝有網友推介《青台友香聞》訪問黃毓民 Part 6/8。
本人低能老人祟尚個人自由,所以佢有佢講,你有你聽,我有的無興趣聽,OK?

2.多謝有網友推介尋求真理的...。
本人低能老人祟尚個人自由,所以你有你想要的真理,我有我尋求我想要的低能而快樂的生活,OK?

3.多謝有網友提出有關言論自由的意見。
本人低能老人正在高高興興地享受著有規限的言論自由,高談闊論地跟大家暢所欲言一留,享受了言論自由中,難道大家看不出嗎?!。

真奇怪真奇怪,何以有網友明明低能老人正在享用言論自由中,卻說低能老人甘願為奴,沒有什麼什麼資格什麼什麼似的。

低能老人實在不明實在不明,
何以有人正在享用言論自由中,卻又示威又東又西又刀又叉又碗又碟地去遊行示威叫人還我言論自由,真奇怪真奇怪。
他們的行為很像億萬富翁天天跟人說我無錢我無錢我一毛錢也沒有。
嘻嘻,他們真的傻天真。

幸好,本人低能老人,身在福中亦知福。

我甘願做金錢的奴隸,但很快樂呀。

我享受自主自由中,很快樂呀。

我低能,自主,甘願為金錢為夫人為兒女一世為奴(卻很自願而開心),
又享受著言論吹水自由,
知福,悉福,享福中,
很快樂滿足呀。
嘻嘻,嘻嘻,嘻嘻,嘻嘻。

又有大家陪我癲,陪我吹水,
乎復何求呢?

匿名 提到...

HIHI,
I swear, I am not member of any五毛黨.
I dunt know what you are talking about.
Anyway, I am enjoying my freedom of speech in Hong Kong, I am living here happily and happily.

I swear, I am not slave of anyone.
I am only slave of myself(or lord of myself,also be the same meaning the other way round.)
Also, I like to be slave of my wife and my kids, happily and very happily.

Have a nice nice day.

快樂的低能老人

匿名 提到...

I see you don't even realize you're part of the system, and you think you're so clever, so classless and free. Sad and pathetic.

You call yourself 低能, I see you absolutely deserve this title, as no one in their right mind would call themselves that. They say ignorance is bliss, and so you are blissful because you are ignorant.

So I take pity on your miserable existence and respond to you, so that you may make another 10 cents as you respond with more drivel, but no more.

匿名 提到...

some people are not worth arguing with
because they come neither to listen nor to speak. they made themsleves ugly and anonymous so as to make your blog ugly.

h.

匿名 提到...

Hihi,
Thank for your kindly and sincere reply.
My english no good, please dunt mind.
But i will try my breast to communicate with you in chinglish.
I am really really deeply deeply sorry sorry that my words make you feel sad and pathetic for my bliss and ignorance.
As you see, I am clever, classless and free. Well, I wont deny and thank and surprise and happy for your straight and accurate observation. You really really a cute guy.
I respect everyone's freedom of speech. So, your every piece of opinion of everything about me, I respect. (though not agree, and also personal opinion is personal and has no link to whether it is true or not)
ie. Opinion is personal and subjective. So, I have no need to object anything.
I am enjoying myself and living happily and that's enough, very very enough.
So, hope you too.
You pursuit your dream democracy,
well, fine, go ahead.
I puruit my 低能 but happy life.
That's all. So simple and so so.
(You want your beautiful girl, I want my ugly betty.)
Nothing wrong and everyone is happy.
Anyway, thank again for your kindly and sincere reply.
You really really a cute and good guy.
Hope your dream come true.
Best and warmest regards.
(Share a famous verse with you: Love your enemies, this maybe the greatest love of all.)